Monster Hunter World

El videojoc més difícil de completar de l’any?

El nou Monster Hunter World no és una excepció de la seva saga on tenen la fama de ser possiblement dels videojocs més difícils de completar, ja que has de ser molt bó en els videojocs o jugar en equip per poder finalitzar-lo.

Història – En Monster Hunter: World assumiu el paper d’un caçador que s’abandona cap a un nou continent on rastregeu i matareu bèsties ferotges en batalles de cor. Aquesta nova terra i els seus diversos habitants juguen un paper fonamental en cada cerca, ja que utilitzeu l’entorn circumdant, inclòs el terreny, la vegetació i la vida salvatge a l’avantatge de la vostra batalla o es veuen dificultats pels perills que presenten. Com a caçador, haureu d’utilitzar l’astúcia i l’experiència necessària per rastrejar i maniobrar els vostres objectius al llarg de les intenses i evolucionants batalles.

Gameplay – Monster Hunter sempre ha estat una sèrie que ofereix molt i molt més. Els seus jocs són, en termes generals, RPG d’acció construïts al voltant d’un únic bucle de joc. Igual que en molts jocs d’artesania moderns, comenceu amb una arma més feble i la malla de la cadena a la part posterior, però a mesura que feu cerques de monstre, collireu materials de la vostra presa i els entorns en què es viuen; i, a continuació, utilitzeu-los per obtenir monstres més forts per aconseguir encara més equips. Cadascun dels 14 tipus d’armes fa que el combat senti un joc completament diferent, des de la gràcia i la familiaritat d’una espasa i un escut, fins a l’explosiu compàs d’una pistola que canvia de munició, fins a la raresa de la banya de caça, un gran martell que toca melodies d’estat-buffing. Tot això fa que el joc tingui una gran jugabilitat.

Gràfics i Audio – La tasca més important que ha hagut de fer Capcom, però, ha estat clarament en el pas de Monster Hunter des de l’ordinador de mà a la consola (i PC, a l’agost) on l’espectacle gràfic finalment pot coincidir amb el disseny. Els terrenys de caça del món s’han desplaçat de les zones de partícules connectades mitjançant pantalles de càrrega en enormes mapes sense fissures. Els caçadors se senten molt menys autocontinguts i interromputs, i donen als artistes de Capcom un llenç molt més gran per treballar. Els resultats van des de bonics fins a impressionants. El seu treball s’estén a tot arreu. Hi ha autèntica alegria per part dels fans de Monster Hunter de veure armes amb les quals han jugat en 3DS convertides en belleses de 4K.

Conclusió – Sigui o no el millor, sens dubte, aquest és el joc de Monster Hunter més inclusiu. Ja que a diferència dels altres Monster Hunter, en el World no has de ser molt bo jugant, perquè passar-se la campanya és relativament fàcil, però com s’esperava d’un Monster Hunter al final de tot, potser et veuràs obligat a seguir avançant en grup.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *